در باب مهر و موم مقبره موهوم ابولؤلؤ

    این قدر که مسرور شدم از شنیدن خبر پلمب قبری که معلوم نیست مال کیست و یکی از دردسرهای شیعه شده است از خبر دستگیری جزایری خوشحال نشدم. احتمالاْ پنجاه سال دیگر بزرگان می فهمند که خیلی زودتر باید در مقابل آن چه که به اسلام پیرایه بسته می شود و با اصل توحید در ستیز است موضع می گرفتند. پنجاه سال دیگه می فهمیم این اسلام آن اسلام واقعی نیست. فقط هم کارهای شیعه نماها نیست؛ خیلی چیزهایی که برخی به اصطلاح بزرگان به عنوان اصل شیعی مطرح می کنند هم در زمره چیزهایی است که ریشه ای در دین راستین اسلام ندارد؛ کمی فکر کنیم...

  
نویسنده : میرزا قلی‌خان راپورتچی ; ساعت ٧:۱۱ ‎ق.ظ روز ٢۸ اسفند ۱۳۸٥
تگ ها :

دایری درس قرآن در بنتاغون

    اطلاع حاصل نمودیم کابوی های بلاد اتازونی در وزارت حربیه که به قاعده پنجاه سال است آتش حرب و مداخله در اقصی مکان عالم افروخته و گرم نگه داشته اند قصد نموده اند حلقه درس قرآن تأسیس نموده ، خوانشی جدید از مصحف کریم ارائه دهند که احدی از رعایای مسلم من البدو الی الختم قرائت ننموده باشد. در اعلانی که از جانب قسم فرهنگ و معارف وزارت حرب اتازونی صادر شده خصایص منحصر به فرد این درس و مدرسه بی نظیر به شماره آمده است که این میرزا جهت تنویر افکار اقدام به بازنشر آن می نماید؛ تقبل الله منه و آجره الله :

    اولاً؛ قرائت مذکور مسمی به قرائت مرحوم ابن صهیون شامی به روایت ابوالحرب مغربی است که از دایره قرائات شذوذ هم خارج و در زمره اسرائیلیات است.

    ثانیاً؛ لسان این قرائت چیزی بین عبری و آنجلوساکسونی و به لهجه اهالی افرنسیه و ژرمن پیش بینی شده است.

    ثالثاً؛ آیات رأفت و رحمت در آن مفقود و در عوض تا بخواهید تحریض و تنبیه به حرب ابتدایی بدون التفات به رأی و اجماع رعایای عالم به وفور در آن موجود است.

    رابعاً؛ این قرائت، اصل را بر محاربه می داند الا ما خرج بالدلیل.

    خامساً؛ شأن نزول آیات آن بر اساس مانیفست و تصمیمات خودانگیخته و منافع صهاینه کرام می باشد.

    سادساً؛ منهج تفسیری آن در هر دوره نشأت گرفته از برداشت صدر اعظم عاقل همان دوره است که به هر طریق حتی به حکم دیوانعالی به حکومت نایل می شود و البته تصمیمات بخردانه زیاد اخذ می نماید.

    سابعاً؛ احسن القصص آن، قصه دلدادگی لئوناردو دی کاپریو خوش تیپ در محل اغراق سفینه طایطانیک است که عامل قطع ید کثیری از نسوان مغربی شده است.

    ثامناً؛ فقه اللغه‌ی آن بر اساس فهم جناب هنری کیصینجر کبیر از واژگان پلتیک و بین الدولی است.

    تاسعاً؛ آیات الاحکام آن شامل احکام مربوط به کیفیت تعدی و اشغال مناسب و سریع یک مملکت بی دفاع و وظیفه جنود مهاجم در قبال مهجم علیه و مهدورالدم بودن ابنای ممالک تشغیل شده و ایضاً نحوه ارسال جواسیس در قالب مفتشین امم متحده و غیرذلک و براندازی دولی که بأی نحو کان با حکومت کابوی‌ها و صهاینه در عناداند می باشد که فهم این فقرات هم مبتنی است بر اصل اولیه ) هر که با ماست از ماست و هر که با ما نیست لامحاله بر ماست(.

    عاشراً؛ مدیر این مدرسه جناب سر هانتینگتون اعظم، و تلامیذ، جمیع علاقه‌مندانی هستند که به سیره عقلا و قواعد عقلانی هیچ تقیدی ندارند. در ضمن برای تدریس درس مهم صوت و لحن از محضر اوستاد مایکل جکصون  دعوت به عمل آمده است؛ رجائاً به این که تقبل بفرمایند. خروجی این کالج شخصیت هایی همچون بوش اول و آخر، رامسفیلد مظلوم، بولتون مردود و غیرذلک من الرجال می باشند.

این میرزا به نوبه خود تأسیس این مدرسه که نوآوری شگفتی محسوب می شود را به وزارت الحرب اتازونی تبریک گفته به دوستانی همچون علی میرزای افشاری و آمیز ابرام خان نبوی و اخیراً آقا شهرام جزیره العرب و سایرینی که فرصت تکرارنشدنی خدمت در آن سوی بحار را یافته اند توصیه اکید می نمایم پیاله آب در دست دارند زمین انداخته به درس مذکورمشرف شوند که تأخیر موجب ندامت است. توفیق آن عزیزان را از درگاه ابلیس مسألت می کنم.

  
نویسنده : میرزا قلی‌خان راپورتچی ; ساعت ٤:٢٤ ‎ب.ظ روز ۱٥ اسفند ۱۳۸٥
تگ ها :